Bebis Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Jeg skal selge noen deler som slenger her hjemme håper noen andre kan få mer nytte av dette en meg.. Jeg har følgene ting til salgs Baklykter Orginale Til E36 Coupe.. Har også Orinale baklykter til sedan også.. Øyelokk passer til alle E36 Modeller En gammel blaupunkt radio/cd 2stk Pioneer TS-A2010 Beskrivelse: "The A-Ccelerate series has got raw power, great sounds & looks and - of course - a range of kicking bass.." 3 veis 20 cm / 8" 350 Watt maks effekt 90 Watt nominell effekt 25 - 30.000 Hz Følsomhet (1W/1m) 93 dB Crystalline IMPP Cone woof GI BUD!!!!!!!!!!!! GI BUD!!!!!!!!!!!!! GI BUD!!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=) Koppangen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Pris på øyelokkene? Har du bilde av de på en coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Pris på øyelokkene? er meget interesert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 300 kjøper betaler frakt ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 hvor bor du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Nittedal 30 min fra Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå