jcvold Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 jeg har alarm/ sentrallår av type "enforcer" i bilen min.to spørsmål: 1: på sentrallåsen er det to knapper,og jeg både låser og åpner med samme knappen,så hva er den andre til? 2: nå i det siste,når jeg setter meg i bilen og slår på tenninga,så låser alle dørene seg,og når jeg stopper bilen,åpner de igjen? noen som har samme problemet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Kan bare svare på nr 2: Det er en slags sikring mot vei pirater, Det er å finne i omtrent alle nyere amerikanske biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 har du prøvd å holde begge knappene inne samtidig? fattern har hatt biler med 2 knapper på på den ene lukket alle viduene seg opp, og på den andre kunne man velge alarm-lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 det er også en rød knapp inne i bilen,den forrige eieren sa at den var til å stoppe alarmen når den gikk,men det gjør den ikke. men spm # 2: den oppførte seg sån når jeg kjøpte den og,men etter jeg skifta batteri i bilen,så sjedde det ikke,så kansje det har med at batteriet er begynt å bli dårlig? ca 1 1/2 år siden jeg byttet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Batteriet skal ikkje ha behov for å byttast etter så kort tid, men kan kanskje sjekke om det treng lading, evt. vatn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hadde behov for ladding fant eg ut.da e et bmw batteri,med ein farhe indicator på: hvist den er grønn,er det fullada,er den svart,treng den lading,og er den gul ,er det flatt.nå står den på svart,.har satt det på lading nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå