seight Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Heisann! Jeg driver å lurer på å skaffe meg en e46 328ci, kikker rundt i tyskland. Problemet er typisk at bilene ikke er helt den specen jeg ønsker meg. (ikke et helt ukjent problem kanskje) Så jeg lurte på om dere kunne fortelle meg hvor de greieste kilden for ting som originalt mtech2 stylingkit, ettermonterbar stabilitetskontroll, originale M ratt osv. Regner med at det siste stedet man skal spørre er BMW norge, da de sannsynligvis skal ha seg riimelig godt betalt. Kan jo være greit å regne på hvor mye bilen vil komme når den har blitt oppgradert til riktig spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Du finner vel mye utstyr hos GS Bildeler og Schmiedmann. Selger både originalt og ikke fult så originalt der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Kan kjøpe mye av dette hos forhandler i tyskland til meget bra priser i forhold til her hjemme... Ta en telefon dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seight Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Takker og bukker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå