Gå til innhold

Spesielle speedometerskiver. montering?


ChrZZ
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=2786

(Gå helst inn på linken for å se hva jeg mener ;))

CZT_INSTRUMENTER_RRWB_4.jpg

Ser på bildet på siden at det er en stor boks for å kontrollere fargen og slikt. Hvor kan man plassere denne hen? det følger visst med monteringsmanual, men kan jo hende at den ikke beskriver slikt.

Noen som har en idé på hvor man evt kan montere den store boksen på bildet?

Ser nemlig veldig interessant ut. Har sendt stedet en email når det gjelder det med at det -ser- ut som det er hovedsak amerikansk hastighetsmåling (mph istedenfor kmt). Ser ut som det er kmt på den innerste, men det er jo vitterlig altfor lite.

Noen flere enn meg som syntes dette så litt kult ut?

EDIT: jeg vet dessverre ikke dimensjonen på den kontrolleren, men man kan jo gjøre en viss gjettning basert på bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er plass til å montere boksen til venstre for rattstammen etter du har tatt av dekselet der.

Og det skal da være mulighet for å få dratt ledningene bak og slik opp til intrumentene? Og få strøm ned dit?

..på E46 ville det vore god plass på begge sidene av rattstammen, etter at dekselet var fjerna...

Såg kult ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..på E46 ville det vore god plass på begge sidene av rattstammen, etter at dekselet var fjerna...

Såg kult ut!

Så veldig kult ut ja, men tror at *staget* som ikke har de lysende greiene vil bli best.. men, som sagt, så avhenger det hele på svaret jeg får tilbake fra dem som selger dem. Det med tanke på MPH vs. KMT. Er så dritt å ha små små skrift med km/t, eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...