|bullseye| Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Nå er det ikke gnist på bilen min nå mer, er strøm på coilen, men kommer ikke no strøm ut, har prøvd å bytte coil, men det gikk ikke. har oxo prøvd å holdt coil ledningen 1cm over fordeler lokket, kom ikke no gnist da heller. noen som hvet hva som kan være feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 ledningen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 har du impulsgiver på framkant av blokka? som peker på vibrasjonsdemperen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2005 sitter en føler på et hjul foran motoren, hvis det er det du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Nå er det ikke gnist på bilen min nå mer, er strøm på coilen, men kommer ikke no strøm ut, har prøvd å bytte coil, men det gikk ikke. har oxo prøvd å holdt coil ledningen 1cm over fordeler lokket, kom ikke no gnist da heller. noen som hvet hva som kan være feil?? Det var da fælt så uheldig du var da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 sitter en føler på et hjul foran motoren, hvis det er det du mener? Jepp... prøv og bytt den... er den som gir det signalet som skal bryte gnisten og hvis den er fucka får ikke bilen gnist men har strøm på coilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ok, får prøve det da:) håper det ikke blir no mer tull da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 er plutselig gnist der nå, hehe off dritt bil hehe. men mangler lust mengde måler, noen som har en? 323i e30 1984mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 men mangler lust mengde måler, noen som har en? 323i e30 1984mod den var ny hehe.. sjekk ut www.bmwpower.no, vet at Henning hadde en 323 motor som han solgte i deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 jeg fant jeg fant gnisten;) hehe problemet var at tenings modulen ikke var skrud fast i koroseriet:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 finner ikke den siden jeg, kommer ikke opp no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 http://www.bmwpower.no Uten komma på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|bullseye| Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 ok;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå