Gå til innhold

Hanskerommet


WAR_lock
 Share

Anbefalte innlegg

På min nykjøpte bil er hanskerom handtaket knekt pluss di vippene som gjøre at den åpner seg :)

Dette skjedde når (Håvard) han som eigde bilen først! (husker ikke men eg trur det var eg som sleit av handtaket :) ) så selge (Håvard) bilen vidre til (Edin) han har ikke tenkt og bryte opp hanskerommet. så nå er eg eiger og eg har lyst av nyskjerighet og se hva som er inni der! den har vert uåpnet i 2år og ingen vet hva som ligger inni der! eg har veldig lyst til og få den opp! eg vet visst eg bryter den opp med makt vil den henge og slenge.. det vil eg ikke! Argh

noen forslag??? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

howto1te.th.png

Nr : 1 eg husker ikke hvilken av dei det var. Men det var 2 skruer på baksiden.

Nr : 2 der fikk eg handa inni hanskrommet og begynte og lirke ut tinga.. etter eg hadde fått ut noen ting så begynte det og gjør vondt.

Nr : 3 Så begynte eg og dytte den litt tilbake og der fikk eg et glis framme. der såg eg skruene og skrudde di ut.

Nr : 4 Så fikk vi enda større glis. og der såg eg låsen. som var låst!!!!! :evil: tok et skru jern og dyttet begge inn.

Så var den nesten løs. reiv og sleit litt i den så kom den av. !

Det som var i hanskerommet :

1 bamse , 1 terning , masse mobil rekninger , orginal boka til bilen , orginal boka til en kassettspiller(blackpunkt), cd spiller handbok , 2 kniver, 1 skrujern , kortstokk , vindussveiv , sigaret tenneren , noen skruer, vognkort til første eiger ,oppkjørings prøve , kart over danmark ,cdspiller cover , ray ban (etui?) :) gulelapper og noen rester av en tørka rose.

Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...