Bimmerlars Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 Hva må jeg gjøre når jeg lakkerer aluminium for at det skal sitte? Diverse deler på motoren. Skal bli sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Oktober 4, 2005 Share Skrevet Oktober 4, 2005 da må du bruke syre grunning. det kan du bruke ellers også, på karosserideler mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Takker Hvor har dem sånt da? Malerbutikk, torshov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 tror de aller fleste som selger bil lakk har det. vet at bilxtra har en, autok spraymax er merke, fungerer veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Takk! Får ta meg en tur ditt og titte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Husk at det kan bli ganske varmt i motorrommet, så få en lakk/grunning som tåler dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Husk at det kan bli ganske varmt i motorrommet, så få en lakk/grunning som tåler dette. Var på bilextra og kjøpte søvfarga motorlakk, de sa den skulle sitte på aluminium, så da får vi se! Ble jævla fint da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 vanlig lakk sitter dårlig på alu da men zink lakk sitter på det meste og kan i verstafall brukes som grunning da zink lakken er sølv/grå men denne tåler ikke utrolig med varme sånn som motorlakken gjør men kan fult brukes på topp insug osv får håpe dette var til hjelp da og lykke til med shining av motoren din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 vanlig lakk sitter dårlig på alu da men zink lakk sitter på det meste og kan i verstafall brukes som grunning da zink lakken er sølv/grå men denne tåler ikke utrolig med varme sånn som motorlakken gjør men kan fult brukes på topp insug osvfår håpe dette var til hjelp da og lykke til med shining av motoren din Takker for all hjelp Motoren skal bli strøken nå ass! Helt strøken. Blir en fryd å titte nedi motorrommet når jeg monterer den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Og vask det du skal lakkere med rødsprit først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 eller tynner tynneren er helt perfekt å vaske med. og siste rest fordamper av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Er tynner jeg har brukt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 men du må legge ut noen bilder da når ting er lakert osv såvi ser resultatet. ingen ting slår et reint og nydelig motor rom. herlige saker det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Bilder kommer. Bare å følge med i prosjekttråden min edit: innlegg 200 yoho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå