520d Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 yippii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Du mente vel bilder i forumet!? Først å fremst må du legge ut bildet ditt på en webserver. (En plass på internett) Om du f.eks er på blink, så legger du ut bilder på filer, så kopierer du webadressen til bildet. (eks. http://blink.dagbladet.no/user/files/bilde.jpg) Når du lager en post du vil ha bildet i så gjør du følgende: 1. trykk på "img" knappen 2. lim inn adressen til bildet 3. trykk på "img" knappen igjen (denne vil vises som *img elns. Sikkert noen andre som er bedre å forklare en meg. :s Edit: Du kan jo f.eks øve deg litt med å høyreklikke på et bilde her på forumet, deretter klikke Egenskaper. Da vil du få fram adressen til bildet. Dette er adressa til en liten bit av bimmers.no banneren her på toppen av siden: http://www.bimmers.no/grfx/lower_left.jpg for å få denne inn som et bilde trykker du på img, limer inn adressa å trykker img igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 yees. takk takk! Men hvor skal jeg legge ut bildene på nettet da? kommer ikke på noen sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Du kan jo legge ut bilder her på bimmers.no sitt brukergalleri! http://bimmers.no/viewtopic.php?t=91&po ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Du kan jo legge ut bilder her på bimmers.no sitt brukergalleri! http://bimmers.no/viewtopic.php?t=91&po ... sc&start=0 takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Eller du kan bruke Photobucket.com Der laster du bare opp bildene fra pc`n din, og ardressen du trenger for å legge dem ut her kommer opp automatisk under bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Eller du kan bruke Photobucket.comDer laster du bare opp bildene fra pc`n din, og ardressen du trenger for å legge dem ut her kommer opp automatisk under bilder Thanks Aguilera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Se der ja!! Flinke gutt Meget pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Var jammen stili den Har ikke bilde fra siden også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Var jammen stili den Har ikke bilde fra siden også? jo jeg har men det er 15" kapsler på den hehe.... så jeg tør ikke. kommer når jeg har kjøpt felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg ville fått klare blinklysglass bak, å fått fjernet remus klisteret over potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg ville fått klare blinklysglass bak, å fått fjernet remus klisteret over potta skal det, men må begynne å jobbe igjen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå