Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da klarer du å gjøre en bedre jobb for hånd. Skal du ha en skikkelig poleringsmaskin, så må du gå for "vinkelsliper" typen. Mener mekonomen på åsen, har noen til en overkommelig penge.

Skrevet

Personlig liker jeg best å polere for hånd, men unngår alltid poleringsmaskiner som polerer i sirkler da man ofte ser disse sirklene etterpå.

Skrevet

Jeg kjøpte en vinkelsliperutgave på Europris som ikke er brukendes til noe som helst. Den har regulerbart turtall men problemet er at den regulerer ned momentet også så når du setter den ned på lakken så stopper hele dritten.. Skulle gått tilbake med den og klasket den i bordet men jeg er rett og slett flau over at jeg lot meg lure til å kjøpe den så det får bare være. :oops:

Polermaskinen som de selger på Clas Ohlson er ikke så værst. Den har 2 95mm puter som roterer mot hverandre og er mer enn sterk nok. Eneste jeg har merket meg er at den bråker litt mye og putene som følger med har noe dårlig kvalitet. Tenkte jeg skulle kjøpe skikkelige puter til min så tenker jeg den blir bra.

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...