Beppe Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Finnes det et BMW-verksted i Kiel og har noen erfaring med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Finnes det et BMW-verksted i Kiel og har noen erfaring med dem? Autohaus Hansa oppi Kronshagen det. BMW forhandler, og sikkert like grundig på verkstedsiden som resten av de autoriserte bmw-verkstedene i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Sikkert grundige og billige ja, skulle du ta en tur så gi en tilbakemelding når du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Autohaus Hansa i Kiel var veldig hyggelige når vi var innom der på BMWCCN's busstur i forrige uke. Jeg spurte om pris på inspection II til 330'n min, og de skulle ikke ha mer enn 458 euro inkl moms og deler. Så hvis du har billig-billett til Kiel, så kan det nok lønne seg. Syntes det så skikkelig ut på verkstedet dems også. Var ikke noe slendrian der! Jeg har kontaktinfo på en kundebehandler der hvis noen trenger det. Han var veldig service-minded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 det stod faktisk en norsk E39 touring utforbi der da vi var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå