Nino Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 tenkte å bestille meg div varer i fra www.koed.dk noen fler i fra k.vinger / flisa / elverum omegn. som også skulle hatt no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 d er mulig.. rundt tjuende oktober.... en stund til da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kokfesk Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 når tenker du å bestille da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 så fort som overhodet mulig da:).. men klart, det går jo ann å vente da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 ja, jeg skal ha nye blinklys og lykter framme.. pluss diverse annet kanskje.. er fra flisa så passer jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJohnsen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Jeg er fra elverum og skulle hatt noe småting ja.. noen som har peiling på hvordan m3 speilene fra koed er? i forhold til de på schmiedmann.. de er jo 1000kr billigere på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 skulle hatt sånne lykter og blinkere som m3turbo har på sin !! men veit ikke hva dem heter eller noon som ligner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ja, jeg skal ha nye blinklys og lykter framme.. pluss diverse annet kanskje.. er fra flisa så passer jo bra detta høres jo bra ut:) om du fremdeles er intressert så send meg PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Kjøpte meg søta frontlykter på e-30 min. Kostet meg 2000 ink frakt og toll. Ser de koster 4000 på GS uten frakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg er fra elverum og skulle hatt noe småting ja.. noen som har peiling på hvordan m3 speilene fra koed er? i forhold til de på schmiedmann.. de er jo 1000kr billigere på koed. M3 speila fra Koed er bra de. Kjøpte de derfra og er strålende fornøyd. De har farga glass, elektrisk justerbare og varme. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 er int ja.. men må som sagt vente litt bare om det er greit? vente på lønning i midten av denna mnd! for å handle mere på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Selger koed løse farga glass til uorg. M3 speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Selger koed løse farga glass til uorg. M3 speil? veit ikke.. send mail å hør med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå