BMWE30M3 Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 hei... dama har et lite problem på sin 88 e30 320i. hun får ikke strøm til tenninga...alt annet virker, men når du vrir om nøkkelen skjer det ingenting, hverken batterilampe eller oljelampe +++ lyser når hun vrir om? noen som har noen ideer? eventuelt et skjema over sikringer/koblingsskjema for motoren...? takker for svar... -Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Sjekka tenningslåsen? Kan virke som den er kaputt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elgx Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Har du 12V på innslaget til starteren når du vrir siste hakket? Ville prøvd å begynne der i første omgang, Andreas! For starteren går vel ikke rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 sjekk om jordinga i motorrommet fortsatt sitter kobla i chassi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Mål batteriet når du vrir på nøkkelen.Detter den under under 10 v Er sansunlig en selle tatt kvelden. Bytt batteri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 har strøm på alt annet, og er jo ikke lys på olje eller batterilampa når jeg vrir på tenninga... så er vel ikke batteriet da? starteren går ikke rundt....har ingen strøm, får dra å måle litt etterpå... ingen sikring som kan ha gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Blir det lyset borte når du vrir til starter posisjon på nøkelen? Eller når tenning er slåt på? Kanskje denne kan hjelpe deg. http://palenger.net/BMW/download.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30M3 Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 nei...lysene kommer aldri...virker som tenninga ikke får strøm... trodde kanskje det bare var en sikring eller no jeg da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Et typisk problem på E34 er at bryteren som ligger inni tenningslåsen slites ut. Min bil fikk det for et par år siden. Den streiket først periodisk, men så plutselig en dag fikk jeg ikke start. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå