marlao Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Plutseleg en dag slutta "faidinga" på cupélyset mitt å funka. Allså at lyset kommer ikke på når jeg opner døra . må skru det på manuelt, og det går ikke av igjen når jeg tar igjen døra når jeg skal ut. Noen som har vært borti noe lignende? Noen som har peiling på hva problemet kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Dårlig kontakt i dørbryteren, prøv å smør den opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 det var dørbryteren.. men eg bygde den lit opp med teip å da funka det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Så flott, fungerte dørlåsen også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazium Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har hatt samme problem en god stund med min. Bygde opp med tape jeg også og da funka det helt fint. Men teipen blir slitt og dårligere med tiden og da slutter den plutselig å gjøre susen....det endte med at alarmen min gikk av midt på natten Kjøpte ny den dørbryteren, kostet 220,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ja dørlåsen funket ogsa.. jeg har ikke alarm så det blir ikke noe problem;) så da bare bygger jeg på mer teip når den er slit;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå