jarli Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Jeg har feilsøkt på varmeapparetet mitt siden jeg fikk bilen..Temperaturen kan kun reguleres på høyre side..Jeg har skiftet brytere og varmeventil..Nå har jeg funnet ut at det er noen temperaturfølere som hjelper til med å regulere varmen..Jeg fant den på høyresiden, mn finner ikke noe på venstresiden.. Noen som vet om disse følerene er like? Bilde av den på høyre side: Fant denne på venstre side..Mistenker denne for å ha "en finger med i spillet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 skal vere en sånn føler på venstre side over pedalene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 som den på øverste bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 skal vere en sånn føler på venstre side over pedalene også... Takk for raskt svar! Jeg får stikke innom hoggeren å finne meg en slik da Noen som vet hva den metall tingen er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 lurer jeg også på...var en sånn på 520'en min men ikke på 535'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hva gjør den dingsen på det nederste bildet?? .. fant en slik baki der når jeg prøvde å skifte lys pære på varme app. (noe som jeg ikke fikk til ), .. den lå bare løst ikke koblet opp til noen ledninger så jeg tok den bare ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det står vel en temp. føler på i dashbordet på høyre side av rattet et sted? Et lite hull som suger inn luft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 jeg har samme problem i e34 min.. noe så utrolig irriterende moment.. åhå. men, om du får ordnet opp i dette.. kunne du laget en DIY ell no lignende.. så jeg får sett? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå