Co|a Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 heisan! bilen min døde her om dagen.. den får ikke bensin! E30 90mod der bensinpumpa sitter i tanken.. når kun tenninga er på.. skal pumpa svive da? hvis den ikke sviver men du vet den er iorden.. kan det da være hjernen som er defekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 den skal gå når tenninga er på. men det kan også vere releet til bensin pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 altså.. strøm er det men det kan virke som pumpa gir seg av og til..? kan den være tett eller bare sliten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det er store muligheter for at pumpa har tatt kvelden, er helt normalt på disse nytypen E30 ifølge GS bilverksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rope Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 kompissen min hadde samma feilen på sin, men der var det relêt som var ødelagt, fusker litt først så tar det kvelden, er du litt hendi så mål med en spenningstester på pumpa hvis den er tiljengelig. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Få en til å vri på nøkkelen mens du slår der pumpa ligger, høyere side under baksete. Hvis det er pumpa som er gåen, så kommer den nok nå. Hadde samme feilen på min forige bil, 1988 325i Touring. Bytta så pumpa, ca 2000,- og feilen var borte for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har også vært borti en bil hvor bensinsystemet ikkje funka i det hele tatt, der var det bare ei sikring såm måtte skiftes så var bilen igang igjen Men det var på en opel, så jeg TVILER på at det er slikt med denne også, men det var bare en "hjelpende" tanke som slo meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 sjekk releet først tror jeg..er det ikke det er det sikkert pumpa som har tatt kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå