johjoa Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Noen som har handlet eller prøvd produktene fra BMWalarm.com ? http://www.bmwalarm.vstore.ca/ har tenkt og kjøpe keyless entrysystem der fra... eller kanskje alarm for E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fikk veldig lyst på keyless entrysystem, 139 $ er jo ikke så mye penger.. Men er vell kanskje ikke 100% sikker på at den passer.. Hjernen min sitter bak hanskerommet.. Noen som har erfaring med dette systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fikk lit lyst på dette jeg også.. men blir vel å bruke penger på noe annet først..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 ja... det endte med at jeg kjøpte et keyless entrysystem på ebay... ble litt billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Bilradiospesialisten har keyless entry-system fra amerikanske Enforcer til 990,-. Nesten samme pris som det til $139, billigere med moms og frakt. Ikke like enkel montering, men det er ikke avhenging av prewiringen som det til $139 er. Hadde det på førstebilen min (E36). Fungerte helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå