Prephobia Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 God kveld! Jeg var nettop ute for å stamme håndbrekke på min bmw 318 87 mod. Jeg fant 2 skruer rett bak håndbrekke, onna deksele rondt håndbrekke. Men det var alt eg fant. Der er vel mer å strama en det? Takker for svar. Var også under bilen for å stramma, men fant ikke någe.. Må eg skru an någen deksler eller någe slånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 ta av trommelene og legg etter bandene/ monter nye bremse band. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prephobia Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 vist eg skal kjøpa ny sko, så er vel di på biltema brukbare til håndbrekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 på 87 m 318 er skoa både brekk og brems. løp og kjøp har aldri hatt no tull med bremser fra tema jeg i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 http://palenger.net/BMW/Download/Haynes_3_5/3&5_09.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå