Kenneth BMW Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Hei Jeg har nå startet en webshop Den er ikke helt ferdig men er åpen nå Håper dere kan bruke min shopp, og finner produktene til hyggelige priser Shoppen oppdateres/ bygges hele tiden og nye prodykter legges inn hele tiden. PS det kan hende prisene faktisk blir billigere på noen produkter etter vert. Kom gjerne med tilbake mld. www.sgcshop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Shoppen din drives ulovlig så lenge du ikke legger ut firmaopplysninger. Navn, org.nr, tlf nr. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Det blir fikset i skrivende stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Denne sjappa virka som begynnelsen på et nytt mobilsentrum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 5, 2005 Share Skrevet Oktober 5, 2005 Lykke til, kansje jeg shopper av deg en dag . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Denne sjappa virka som begynnelsen på et nytt mobilsentrum.no Jeg har inge erfaring med de, hva tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Lykke til, kansje jeg shopper av deg en dag . Takker for det Jeg mener prisene er riktig så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Bilstereo-> Laservarslere Lord of The Rings Paintball Pokerdigg Politiradio? Litt jalla kanskje? Du mangler bare mini-moto og soft-gun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Feldwebel Jensen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Men lykke til selvsagt!! Det var ikke dét! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Om prisene er inkl. mva er de MEGET konkurransedyktige hva radarvarsler angår! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Bilstereo->Laservarslere Lord of The Rings Paintball Pokerdigg Politiradio? Litt jalla kanskje? Du mangler bare mini-moto og soft-gun... Jalla? hva mener du med det?? man selger det man kan tjene på Er det noe du kunne tenke deg å ha i den shoppen? kansje noe du savner.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Om prisene er inkl. mva er de MEGET konkurransedyktige hva radarvarsler angår! Takk Prisene er med moms!! Frakt kommer jo i tilegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 angående det med mobilsentrum.no er fordi de har alt mulig. alt fra campingutstyr til lexuslykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 angående det med mobilsentrum.no er fordi de har alt mulig. alt fra campingutstyr til lexuslykter.. Ok skjønner Jeg kommer til å ha mest bil relaterte produkter, men er det noe av det andre som selger bra så fortsetter jeg jo med det å. Det er jo to ting jeg kan ta bort da foreløpig da jeg ikke har noen produkter enda der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 er det rabatt ute å går hvis man kjøper alle ringenes herre sverdene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå