Gå til innhold

Er det impulser eller konstant spenning fra coil


jall
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet dette på bmw 325i? For da vet jeg kanskje hva som feiler bilen....er det konstant spenning er det en plass i fordelerloket som er helt på trynet...hvis ikke er det nødt til og være ecu'en som har gått til dunders!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene ledningen skal ha konstant spenning når tenning er på, den andre skal veksle mellom spenning og 0volt (-) viss jeg ikke husker helt feil. coil eller tenningsmodulen kan være ødelagt viss du ikke gnist ut av coil ledningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet begge givere på girkassa og begge skal være i orden.....

Tenningsmodul har jeg ikke på denne bilen...(ihvertfall ikke som jeg vet om)

Det jeg lurer på nå er om kanskje ecu er defekt.....?

fant denne siden på nettet http://www.unofficialbmw.com/repair_faqs/motronic.html og tenkte og se om jeg fant ut noe av desse feilkodene.....men hvilken motronic versjon er det på denne bilen? 1.1 eller 1.3?

Jeg har konstant spenning fra coil nå når jeg kjinner....?! Og det er her jeg står fast...Flere tips?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...