Joachimg Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har et lite problem med den motoren eg har no..har byttet vippearmer alt for mange ganger. Skulle skifte kam igrunn, men må punge ut så utrolig masse for å få fikse alt. Så lurer heller bare på å skifte motor, Så er de noen som veit hvilken motorer eg får i den bilen? Det er til en BMW 325 IX (e30) må jo nesten få prøvd å satt inn nokke hissigt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 e36m3 motor får du jo dytta neddi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 e36m3 motor får du jo dytta neddi! holder 4*4 driverket til så mange hk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 På IX-en går vel drivakslene gjennom bunnpannen.Ikke like lett å få til på M3 motorer............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Alle motorer passer omtrent, sålenge man har tid, kunnskaper og penger. Men iX greiene tåler ikke mer enn kreftene som er i M20B50, så hvis du vil beholde X, må du ha en motor som har <-170hk. Hvis ikke ville jeg fjernet hele systemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Alle motorer passer omtrent, sålenge man har tid, kunnskaper og penger. Men iX greiene tåler ikke mer enn kreftene som er i M20B50, så hvis du vil beholde X, må du ha en motor som har <-170hk. Hvis ikke ville jeg fjernet hele systemet. m20b50? den har ikke jeg hørt om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå