Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det positive med dette bilprosjektet må da være at det går relativr fort å få det unnagjort. Hehe! http://forum.begin.no/index.php?showtopic=446937 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenzuke Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hehehe Stygt å si det, men jeg satt å småflirte igjennom hele den tråden der... Ivrige folk, må jeg si! Fl@meboy: Kom det kulere lyd etter du satt på enderøret? -- Morten A: Uansett, det er jo en grom lyd i den da :D *glis* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hehe Det der var artig lesning. Men må innrømme at jeg skalv litt i buksene når jeg så bildene av det monstret av en motor... *flirer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Er da bra at dem brenner for noe da! Ikke helt min smak da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Søtt Virker ikke som han har verdens største ambisjoner med den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hehe Det der var artig lesning. Men må innrømme at jeg skalv litt i buksene når jeg så bildene av det monstret av en motor... *flirer* Hadde lik motor i carina`n min og de går ikke så dårlig, kom med en e30 318 på ei slette så kan vi teste, hehe... gjør over 100 på 2 gir og den har ikke turtallsperre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 He He he he *trekke stort på glise bånde * Er fint med og gjøre det lett.. Mitt projekt : 1 kjøpe bil (done) 2 Fylle bensin (done) LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 uff og uff.. hva skal en si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hehe Det der var artig lesning. Men må innrømme at jeg skalv litt i buksene når jeg så bildene av det monstret av en motor... *flirer* Hadde lik motor i carina`n min og de går ikke så dårlig, kom med en e30 318 på ei slette så kan vi teste, hehe... gjør over 100 på 2 gir og den har ikke turtallsperre.... Hehe. Tviler ikke på det. Toyota har det jo med å lage motorer som går i det uendelige hvertfall. Men nå tenkte jeg litt mer på selve konstruksjonen da, typisk japse liksom. Men han skal ha for entusiasmen da, fint med folk som brenner for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ja det virka som en positiv og engasjert fyr Ikke ett vondt ord om eieren hvertfall. Personlig så hadde jeg aldri satsa på en slik småbil i sedanutførelse. Corolla sedan, Nissan Sunny sedan, Mazda 323 sedan osv. det er faktisk noe av de mest triste bilene jeg vet om. Men meg om det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd dette var en parodi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ja, dette var en koselig bilhistorie . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tangen Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 kan jo være at han har planer om å gjøre det stort i pirat-taxi bransjen... og da er han jo godt på vei!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hehe, ja var litt av en modding han drev med. , men billig er det jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 artig tråd, satt og lo mens jeg leste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå