mEhE Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 har gts fanger bakfanger og sidekjørt,men må ha ny frontfanger pga min ble knust under ulykka. men er så usikker åpå hvilken jeg skal velge? ser på ebay der det er billig frontfangere,noen som har erfaringer med kjøp fra ebay? kansje bare no dritt..? vurderer å bytte ut gts sidekjørtene i og med det er mye arbeid å få til.hva tror dere jeg bør velg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 synes den jeg har er fin(seidl front) du er ikke intr i å selge den bakfangeren din a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 peneste stylinga som finnes til e30 er jo mtech2 stylinga da orginal og pent, men den seidl fronten neon har er jo pen den og. er jo ikke av typen alt for stor og blikk fang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 men synes de fleste kører rundt med seidel front..liksom ikkje no spesielt..mtech blir for lite forksjell igjen...hva me e46 frontfangeren? er kansje nokså lik seidel fronten,men ikkje fullt så mange som har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Må ikke finne på å ha E46 M3 look fanger på E30... :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 da er da egentlig rieger gts fanger beste alternativ..ikkje så mange som har den...vill ha en fanger som bygge lavt.. kansje med en ekstra leppe nederste... nesten snø måke:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hva med lumma tuning front fanger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svend T Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 heisan, tror jeg hadde valgt gts fnager jeg, det blir lissom litt helhetsintrykk det når du har gts sjørt o.s.v har desverre ingen erfaringer med ebay, lurte selv litt på det der med ebay noen som hvet hvordan det funker o.s.v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 vet ikkje om gts side kjørtene er brukende. må da ivertfall sparkle mye for det skal bli fint. har tenkt litt på gts fangeren,men vet ikkje helt.. lumma?har du no url eller bilde av en slik fanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 http://www.bimmers.no/albums/album376/DSCF1095.jpg beste fangern!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 vet ikkje om gts side kjørtene er brukende. må da ivertfall sparkle mye for det skal bli fint.har tenkt litt på gts fangeren,men vet ikkje helt.. lumma?har du no url eller bilde av en slik fanger? Men personlig ville jeg ikke hatt en slik fanger på en E30. Men mente det var et greit alternativ til GTS fangeren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 den var finere en gts fangeren mener jeg...men så er det bare hvordan den blir med gitteret, ser at på bilde har de juksa litt. hvor selges fanger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 set skrev:http://www.bimmers.no/albums/album376/DSCF1095.jpgbeste fangern!! den var jo alt for kjedelig:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Ser at www.czt.no har fangeren. Koster drøyt 4800,- tror jeg... Og www.streetdesign.no har den.... Men Rieger har jo denne leppa da.... Koster vel ca1900 og er penere synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 takker.pen ja,men passer dårlig med gts bakfangeren... noen som vet no om passform på lumma fronten? edit: hva med denne? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=5707 eller er ikke den prikk lik seidel sin front? synes fortsatt lumma var penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå