J Naustdal Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Skulle sette på konisk luftfilter på e34 i dag, men når eg skulle skru av luftfilter boksen fant eg 2 slangar som gjekk inn på noko som ser ut som ein følar eller noko slikt sånn omtrent midt på luftfilter boksen, kva er dette og gjer det noko om eg berre lar denne ligge utanom no når eg ikkje har nokon plass å sette den. motoren gjekk jo heilt fint men eg lurer på om motoren kan ta skade av dette.? dette er på ein 520 24v 93mod. p.s da vart feit lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Det er noe tempraturføler eller lignende.... Lag hull i kn-filtret og sett den inni filtret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 ok takk for hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazium Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Det er vel en luft temp. føler som nevnt ovenfor. På mitt KN sett var det en plass i filteret for denne. Men har en kamerat som har den hengende i en strips utenfor filteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det er en luftmengdemåler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Det er en luftmengdemåler. Det er vel heller tvilsomt i og med at motoren gikk helt fint når han kopla det ut. Ville vel fuska litt da hvis det var LMM Er det no mer tvil om at det er en temp. måler så ta et bilde og sleng ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå