krakvik Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Har en 2002 320D og oppdaga til min store forundring at den ikke har utetemp måler. Trodde dette var standard på bilene nå? Uansett, er det en avansert operasjon å få ettermontert dette, ligger elektronikken klar på noe vis? Hva trenger jeg i så fall? mvh Sven K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Ikke? Selv ikke når du trykker deg mellom computer-funksjonene på venstre spak bak rattet? Den det står BC på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Den BC knappen er ekstrautstyr, ikke vanskelig å ettermontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krakvik Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Har ikke BC-knappen nei, men er temp en del av computeren da? I boka står det at man kan toggle mellom km og temp ved å bruke pinnen man nullstiller tripteller med. Det funker da ikke hos meg ... Nå har jeg ikke sjekka om føler og ledninger ligger der fra før (var egentlig det jeg lurte på). I delekatalogen ser det ut som den består av føler, ledning og en "gong-gong" hva nå enn det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 alt skal ligge der fra før. den gong-gongen er bare en pipelyd som aktiveres når temperaturen går under 2-3 grader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nallepoo Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg har en 318iA E46 uten kjørekomputer. Har prøvd som du skrev om det er mulig å skufte mellom tem. og km-stand i displayet, men ak nei. Skulle gjerne vist om det er en kostbar afføre å sette inn kjørekomputer evnt. temp.måler på denne... anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg har en 318iA E46 uten kjørekomputer. Har prøvd som du skrev om det er mulig å skufte mellom tem. og km-stand i displayet, men ak nei.Skulle gjerne vist om det er en kostbar afføre å sette inn kjørekomputer evnt. temp.måler på denne... anyone? Står det klokke under under km-telleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nallepoo Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jepp, det er klokke under km-telleren. Ja, er det ikke det a... hmm ble pluttselig usikker. Må sjekke....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 hvis du har klokke, så har du resten også. det eneste du mangler er den bc knappen på venstre hendel. tror du kan gå til bmw så bytter de om fra klokke til utetempmåler fo deg, uten å montere ny hendel med bc knapp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nallepoo Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Takk for svar. Skal høre på nærmeste BMW verksted. BC-armen koster 1.300,- spenn på GS... Er det flere funskjoner som ligger inne hvis jeg kjøper den "armen." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 På min E46 så får veksler jeg mellom klokke, ute.temp, gjennomsnittsfart, gjennomsnittsforbruk, rekkevidde igjen å kjøre før drivstoffylling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå