Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Giroverføringa i min E30 318i er ikke helt i orden. Girspaken er veldig slarkete, står den i 3. f. eks, så kan jeg bevege den frem og tilbake som om den stod i 1. eller 5. Hva er slitt/ødelagt? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 Tror du må en liten tur på service med kassa di... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Tror du må en liten tur på service med kassa di... Det merkelige er at når jeg plukka ut kassa, med girstang osv. så er den skikkelig tight og fin. Er ikke no gæli inni den. Så hvor ligger feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 sjekket pakningen til/i/ved mellomakslingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knp86 Skrevet Oktober 6, 2005 Share Skrevet Oktober 6, 2005 det er vell selve overføringen til kasse som e dårlig. trur ikkje det har så mykje me kassen og gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 det er vell selve overføringen til kasse som e dårlig. trur ikkje det har så mykje me kassen og gjør Tror jeg også, blir fort slitasje i overføringen, skal du ha det bedre er det bare å bytte alle foringer i overføringen pluss "leddet" som overføringen er festet til på selve kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Er jo bare å kjøpe på en shortshifter i samme slengen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Hvis jeg kjøper short-shift, følger de delene med som utbedrer den feilen her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Bare si du skal skifte foringene også.... Trur det er 3 foringer du trenger.. Dette får du kjøpt hos din bmw forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 fra bmwspesialisten: Gearskift foringssett Alle modeller årg. -09/85 Varen er original Varenummer: GBE30F85 Pris excl. Moms: NOK 233,00 (€ 28,54) Pris inkl. Moms: NOK 291,25 (€ 35,67) Komplett sett til renovering av gearskifte! Med dette sett kan du renovere ditt gearskift, så det igjen er så fast som nytt. Hvem kjenner ikke problemet, hvor man må slå gearstangen helt over mot kardangboksen, for å få den i reverse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 på http://www.uucmotorwerks.com/ står det forklart alt om giroverføringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Takke for all hjelp folkens Hvis jeg kjøper en shortshifter, og sier jeg skal ha alle foringer også, blir den god som gull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 da blir den nok bedre enn ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 MYE bedre enn ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Har noe lignende på min 520i(Bare ikke fullt like ille enda)... Samme problem der også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå