C_West Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Noen som har vært borti denne stylingen? Regner med at jeg kjøper den frontfangeren og bakfangeren der så fort jeg får litt penger. Erfaringer? Passform? Følger den svarte støtfangeren med både forran og bak? For den trenger jeg i så fall. vill den passe på bilen min?: Åssen monteres den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smood Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Du må vel ha støtfangere fra nytypen E30 (f.o.m slutten 87-begynnelsen 88 )..Hvis du anskaffer dette ser jeg ikke noe problem i at det ikke skal passe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 okay thanx. så da følger altså ikke støtfangerene med på kitet? neinei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Noen snille mennesker her som vil hjelpe en gutt i nød, med og sponse meg med støtfanger forran og bak. fra 88 mod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå