Hhenrik Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg er ute å ser etter ny bil for tia, vil ha noe sprekere enn den gamle 325en, og litt større og. Har sett at det ligger en del flotte e34 m5 på finn.no osv. som ikke koster skjorta, å gir nok hk og nok plass. Vil ha fra 93. mod og opp(340 hk) Helst ikke touring. Er villig til å gi ca. 150 000 til 200 000,- for en ny bil nå. Hva er erfaringene til dere som har denne bilen? Er den skikkelig deilig å kjøre, bra drivverk, lite feil? Hva feil bør jeg se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 jeg kan av erfaringer si at etter at jeg prøvde en STRØKEN Sort E34 M5 til en her i Kr.sund med en passe trimmet motor,knallstrøkent og godt skinninteriør,18" +++++ så var Jeg solgt hvertfall..Stor og god bil og et vanvittig drag! Prøvd mye bil med 3-400hk (denne var det ca 350hk i) men ingen overgår M5`n..både når det gjelder komfort,drag,aks og ikke minst LYD! den lyden er Heeelt RÅ! skal ikke uttale meg om det tekniske og hvilke eventuelle "svakheter" det er da jeg ikke har noe erfaring med de..men det er det ett par stykker av her inne som kan svare på Har jævlig lyst på en E34 M5 selv faktisk En vanvittig kjøremaskin med God komfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 veeet, 0- 100 på 5.9 sek!! Den store kjerra...må jo være en helt herlig følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå