SIG Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Nå trenger jeg hjelp av ekpertene her på forumet. Har akkurat vært å prøvekjørt en 99 modell bmw 320. Link til bilen : http://pal.finn.no/pal/stenshagenpal/ca ... os=5&tot=6 Hva synes dere om prisen? Bilen har klimaautomat og jeg synes den så meget pen ut. Jeg påpekte noen sjønnhetsfeil ovenfor selgeren og det skulle fikset før salg. Dessuten skulle jeg få helt nye sommerdekk inkludert i prisen, da de gamle var nesten utslitt. Bilen har akkurat hatt service. Er den for dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Oi! Den var gått langt. Syns ikke den var verdt prisen. Skulle bare mangle at du skal ha kjørbare sommerdekk. At de gamle er såpass utslitt at det må kjøpes nye skal ikke du lide for. Bør være prutningsmonn her uten at jeg vil spekulere akkurat hvor mye, men ENDEL skulle jeg tro. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Takk. Jeg skal forsøke å prute litt, men jeg ser at tilsvarende biler på for eksempel Finn ikke er mye billigere. Litt ekstra må man kanskje godta når man kjøper hos forhandler? Er 150' km veldig mye hvis bilen er godt vedlikehold? Ser for meg at det kanskje blir vanskelig å selge bilen når den runder 200', men jeg kommer nok ikke til å kjøre mer enn 10.000km i året. Bilen er for det meste langkjørt av en eldre mann. Hvordan er denne bilen i forhold til en tilsvarende E36? Er E36 en mer morsom bil? E46'n var mer komfortabel og mindre sportslig enn jeg hadde trodd. Takker for alle svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 ....nei den er ikkje dyrare enn andre, men det ligg ofte inne litt prutemon. Prøv litt, men fleire og fleire set ein netto pris på bilane på grunn av at det er masse bilar på markedet/høg konkuranse. Ville ikkje vore i tvil, kjøp E46!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Synes ikke den prisen hadde vært så ille hvis du hadde fått med årsavgift og omregistrering. Prøv på det og hør hva han sier. Si: "Jeg er interessert hvis jeg kan få den for 176' inkludert årsavgift og omregistering. Hva sier du til det?" Vær bestemt, kort og presis. Ikke si det lavt og nølende. Da har du prutet den ned til cirka kr 170'. Hvis han ikke går med på det ville jeg sett etter andre alternativer. Det finnes jo haugevis av flotte E46`er, som er gått mye mindre , men som også ligger under kr 200'. Og forresten? Er dette sommerdekka??? Hvis du skal ha nye tøffe hjul så du må regne med å legge ut kr 10 000 til det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Den hadde da ikke gått så mye.. 25000 i året er det da mange som kjører. Hadde selv en 520 i 2000 som var en 97mod og den hadde gått 127000 da. Var helt grei allikevel den. Men prøv å prut ja, du får begynne på 160 og jobbe deg oppover. Så ender dere sikkert på en pris som er akseptabel for dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Denne passer også kanskje http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... =11&tot=37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Denne passer også kanskjehttp://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... =11&tot=37 Den likte eg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Denne passer også kanskjehttp://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... =11&tot=37 Den likte eg!! Absolutt!!! Denne var meget så bra... Her er det bare å slå til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SIG Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Pen bil det også ja med mye utstyr. Desverre litt langt unna. Hvor sprek er 320d iforhold til 320i ? Det er vinterdekkene som står på bilen på de bildene jeg linket til. Sommerdekkene er på greie 16" alu felger. Regavgift var i følge selgeren inkludert i prisen på 179.000,- men jeg er litt usikker på årsavgiften. Tror den også var inkludert. Skal prøve å prute litt på den på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 ingenting,å,lure,på, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg ville valgt 320d fremfor 320i, de er vel bortimot like spreke, men 320d med chip, da snakker vi. Jeg hadde prutet på bilen pga. interiørfargen også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 .....trur nok at det er like bra spark i TD'en. som ein 320i frå 1999 som "berre" har 150 hk. Ein liten chip i TD'en og du har ein bil som går fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 SIG: 179' er altfor mye. Så en i avisa i dag. 320i 1999 modell. Gått bare 100 000 km. altså 50 000 km mindre. Og den skulle de ha 190 000 kr for. Se deg litt rundt. Ville ikke gitt ett øre over 165' for den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Kjøper du 320d og chipper så får du nok rundt 170 spreke diesel hester.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå