Hylland Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Trenge hjelp så raskt som muleg.. Var ute å kjørte litt, så plutselig så mistet eg alt av målere osv på instrumentpanelet. Alt viser null, men alt funker trur eg. POKKER!!! Skulle jo ut på tur nå... Speedometeret og temp.måleren viser null. Viser ikke hvilken gir den står i (automat) og viser ingenting på bensintanken og rpm.. Alt viser null... POKKER!!! HJELP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Sjekk sikringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Nesten garantert sikkrinene når noe sånt skjer så plutselig, det er første bud: sikringene! har ikke gådt elektro for ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 står det også PPPPP der km. standen som regel er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lomiss Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 ja d er nok sikringene.. har sjedd på våres bmw også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Var sikringene ja. Byttet de, satte til og med inn noen som var 5 amp større, men med engang eg trykke på bremsepedalen, så ryker den. Dessuten så røyk ein sikring når eg skrudde på varmetrådene i bakruta også.. Noen som vet hvor feilen ligger? Og så har eg fått en forferdelig skrapelyd når eg svinge til Venstre og har litt fart.. Det er som om dekket skraper borti noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 du er ein ekspert på å øydlegge ting roar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå