Señorita86 Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 Syns den her var litt morsom, kanskje mest fordi jeg er en smule overtrøtt, men likevel BØKER VI ALDRI FIKK LESE SOM BARN 1. "Du er annerledes - og det er ikke bra." 2. "Gutten som døde av å spise alle grønnsakene sine." 3. "Pappas nye kone, Robert." 4. "Steder mamma og pappa gjemmer kule ting." 5. "Hammere, skrutrekkere og sakser: en "Slik-gjør-du-det"-bok." 6. "Barnas store haike-håndbok." 7. "Maria var så slem at mammaen sluttet å være glad i henne." 8. "Nysgjerrige Nils og høyspentgjerdet." 9. "Alle katter og hunder havner i Helvetet." 10. "Den lille pysa som sladret." 11. "Noen katter kan fly." 12. "Nok er nok, du skal adopteres bort." 13. "Bestefar får en likkiste." 14. "Hvorfor kan ikke herr Gaffel og fru Stikkontakt være venner?" 15. "Pusur får kattekreft." 16. "Pappa drikker fordi du griner." 17. "Fremmede har det beste smågodtet." 18. "Hyl, spark og grin deg til din vilje." 19. "Du var en ulykke." 20. "Ting rike barn har, men som du aldri vil få." 21. "POP!, sier hamsteren - og andre morsomme mikrobølgeovn-leker." 22. "Mannen i ovnen er faktisk Satan." 23. "Marerittene dine er sanne." 24. "Hvor vil du helst bli begravet?" 25. "Egg, dopapir og din skole." Lo godt av denne også jeg: Du? Helt normal? Å jada!! Ting du kan gjøre som likevel vil få folk til å undre: 1. Pakk alle tingene dine i en koffert og forklar at du reiser bort en stund for "å finne deg selv". Gå ut døra og kom tilbake etter 10 minutter. Forklar at du var "lett å finne". 2. Anklag personer som går bak deg for spionasje. 3. Rist brød til frokost hver dag uten å sette inn kontakten. Spis brødet mens du klager over brødristeren som ikke vet hva den driver med. Hvis noen foreslår å sette inn kontakten: Mumle noe om brannfare.. 4. Hvis noen ser på deg, sperr opp øynene og hves: "jeg er forkledd!" 5. Hyl "nå er helvete løs!" hver gang telefonen ringer. 6. Bruk briller med tykke glass. Påstå at du ikke ser NOEN ting. Støt borti vegger, velt stoler og snuble i matta. Når du ikke har brillene på later du som du ser helt fint. 7. Smil. Hele tiden... 8. ...unntatt når noen sier noe morsomt. 9. Ommøbler stua hver dag. Lat som du ikke kjenner deg igjen når du har besøk 10. Insister på at vennene dine bruker både fornavn og etternavn når de snakker til deg. 11. Spyl alltid toalettet tre ganger. Tell høyt. 12. Når det ringer på døren, ta telefonen. Når telefonen ringer, åpne døren. Etterpå mumler du noe om at "Scully og Mulder burde ha vært her". 13. Lag voldsomme spastiske bevegelser nå og da. Hvis noen påpeker det, si at du ikke aner hva de snakker om. 14. Når du er på restaurant: Spør kelneren om de har noe levende mat. 15. Dra fram et munnspill og spill blues når vennene dine snakker om seg selv. 16. Uansett hva en samtale dreier seg om, trekk paralleller til suspekte religiøse sekter. 17. Flekk tenner og knurr når noen snakker til deg. 18. Ta på hørselvern. Be folk snakke høyere, overse enhver bemerkning om å ta de av. 19. Still deg ved et lyskryss. Når det blir grønt skriker du: "aaaargh, øynene mine!!" 20. Gurgle kaffen din. 21. Når du kommer inn i et rom hvor radioen er på, fall ned på kne mens du jamrer "det er STEMMEN igjen!" 22. Fall ned trapper med vilje. 23. Utbryt til stadighet: "Hørte du det?!" mens du setter opp en forferdet mine. 24. Rop "BØ!" så høyt du klarer. Lat som du blir veldig skremt selv. 25. Om du har glassøye, slå og lirk på det av og til med en penn mens du snakker til andre. 26. Pip når du rygger. 27. Tut og vink til fremmede. 28. Stift sammen papir på midten 29. Spør folk hvilket kjønn de er. 30. Tren på å lyde som et modem. 31. Syng med på operaen. 32. Vis at en samtale er over ved å holde deg for ørene. 33. Utforsk offentlig hvor sakte du kan gjøre kvelelyder. 34. Kjøp mange røde trafikkoner og led trafikken bort fra hovedveien. 35. Si aldri "hadet" eller "vi snakkes". Si alltid "god bedring". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 7, 2005 Share Skrevet Oktober 7, 2005 HA HA HA HA! Hysterisk morsomt! Men det burde vært "Nysgjerrige Cato og høyspentgjerdet." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hehehehehehehheheheheeh. en god latter tidelig på en lørdags morra er alltid bra. Mange bra ideer der. GENIALT! "Om du har glassøye, slå og lirk på det av og til med en penn mens du snakker til andre. "' hehehe synd jeg ikke har glassøye bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-P Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 jævlig bra men jeg hadde faktisk sånn hammer, kniv, saks,gjør det selv bok når jeg var liten da. så den fantes men den spille gal lista di der var jo helt über sjef da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langemann Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Ja, hysterisk. Må teste ut noe fra spille gal listen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 "Rist brød til frokost hver dag uten å sette inn kontakten. Spis brødet mens du klager over brødristeren som ikke vet hva den driver med. Hvis noen foreslår å sette inn kontakten: Mumle noe om brannfare.. " *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Åhh, herregud jeg fikk latterkrampe nå Vanvittig bra>!!! Godt jeg aldri fikk den boken - Noen katter kan fly, da jeg var liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 her er meir! Alternative advarsler Helsedirektoratets advarsler på tobakkspakken er velkjente -men er det ikke på høy tid at det kommer tilsvarende advarsler på alkoholholdig drikke? ADVARSEL Inntak av alkohol kan medføre at du lurer på hvor faen det ble av BH'en og trusene dine. ADVARSEL Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du hvisker mens du slett ikke gjør det. ADVARSEL Inntak av alkohol er en sterkt medvirkende årsak til at man danser som en klovn. ADVARSEL Inntak av alkohol kan få deg til å fortelle dine venner igjen og igjen at du er glad i dem. ADVARSEL Inntak av alkohol kan føre til at du tror du kan synge. ADVARSEL Inntak av alkohol kan få deg til å tro at gamle flammer ønsker desperat at du vil ringe dem klokken fire på natten. ADVARSEL Inntak av alkohol kan få deg til å tro at du kan føre en samtale med medlemmer av det motsatte kjønn uten å spytte på dem. ADVARSEL Inntak av alkohol kan være sterkt medvirkende årsak til skrubbsår i pannen, på knærne og i korsryggen. ADVARSEL Inntak av alkohol kan medføre illusjoner om at du er smartere, raskere, og penere enn folk flest. ADVARSEL Inntak av alkohol kan få deg til å tro at folk ler med deg. ADVARSEL Inntak av alkohol kan medføre gravidite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå