Gå til innhold

520i E34 *Ikke til salgs lenger, fått lærlingplass*


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke ta dette stygt ment, men min første tanke da jeg så denne annonsen var at du kom til å måtte gå ned 12-15k for å bli kvitt den. Jeg synes rett og slett bilen ser shabby ut på bildene. Det mangler lister på alle fire dørene, førersetet er hullete, den har gått over 300.000km, og felgene er lakkert mattsvarte, noe som i tillegg ser ut som det er gjort med sprayboks (ser ikke jevnt ut på bildene ihvertfall). Som sagt - shabby er det første inntrykket jeg fikk av bilen. Få bort de mattsvarte felgene og få på sidelistene så er det en annen bil!

Det gjelder jo såklart også kjøpere - det er jo masse potensiale her, og det trenger ikke koste mange hundrelappene.

Teknisk sett tviler jeg ikke på at den er bra, men vil du ha igjen noe for alt arbeidet du legger i den må den se bra ut også - ikke bare være bra teknisk. Det er det altfor mange biler på markedet til at du kan forvente. Og prisene har sunket masse i det siste. Shabby biler trekker ned prisen, så har man en bil som er bra må den skille seg ut som en strøken bil utseendemessig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Felgene er faktisk lakkert med sånn spray sak som man lakker biler med, jeg tok bare ikke på mattlakk over, fordi jeg ikke hadde mer igjen. Vinterfelgene mine er orginale alu-felger uten lakk, og dørlistene hadde jeg tenkt til å kjøpe på jäger i løpet av uken ;) Vanskelig å få tak i dørlister fra andre biler, vært på Isi, Lier bilopphogg og Alnabru, ingen hadde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hvertfall listene på vei :) Var på jäger idag.

Men uansett så er vel 12-15k litt lite... Sett mange som selger sine 520i 12v for 35k-45k som har gått nesten like langt. Grunnen for at jeg hadde den på 35k først var fordi jeg regnet med at folk skulle ringe å prute MASSE så jeg la inn litt å prute på :P.

Gunnar: du som sendte meg melding her en dagen og la inn bud på 15k og mente at bilen ikke var verdt mer? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev at du måtte gå NED 12-15k, ikke at den burde gå for 12-15k. Ned 12-15k fra 35k er 18-20k.

Har ikke sendt deg noen melding jeg nei. En 520i holder.. selv om den forhåpentligvis blir 535i en dag.. ;)

Åja, bare leste litt feil i farten da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ville tatt vekk dei bildene du har lagt ut, så ville eg ha lagt ut nye bilder med dørlistene montert... Vask bilen innvendig og "fresh" den opp litt... Viss du er desperat etter å selge bilen, så gidde du å sette av ein halv dag til å vaske bilen for å få fine bilder!!

Bilen ser jo ut som eit vrak på dei bildene du har lagt ut... Og det er kun på grunn av listene mangler på dørene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...