Gå til innhold

520i E34 *Ikke til salgs lenger, fått lærlingplass*


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Siden du "spør", så er jeg nok redd at du må en god del ned på prisen.

Vil også anbefale deg å skaffe noen skikkelige bilder av den. Jeg hadde aldri kjøpt bil på grunnlag av de bildene der. Er jo heller ikke akkurat positivt at den har forskjellige felger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du "spør", så er jeg nok redd at du må en god del ned på prisen.

Vil også anbefale deg å skaffe noen skikkelige bilder av den. Jeg hadde aldri kjøpt bil på grunnlag av de bildene der. Er jo heller ikke akkurat positivt at den har forskjellige felger..

Har tenkt på at folk skal prute da... Alltid folk som gjør det...

Skal lakkere den siste felgen nå til helgen om jeg får tid.

Og bedre bilder kommer snart, må bare vente på at brodern kommer hjem ifra ferie(mistet kameraet mitt i sommer :( )

Men takk for gode råd da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Det er vanskelig å selge de gode gamle E34... :roll:

Men lykke til :D

PS 25K for den bilen er ikke mye syns nå jeg, mye bil for pengene.

Litt vanskelig å selge ja... Valge mitt mot å selge den billig blir jo å la den stå i en garasje mens jeg er i army`n og at ingen får et billig kjøp, men da har jeg hvertfall bil å bruke mens jeg er i army`n på perm :P

kanskje ein smule dyr for å ha gått 310km.. ??

Komplettt nytt slipesett(dvs masse nye pakninger overalt i motoren blandt annet toppakning). Ny vannpumpe, registerreim, motoren tikker lite, bruker ikke mye olje, justert litt inne i motoren +byttet casterstag, bærearmer, hjelpesnekke, strammet inn styresnekken, lakkert om speil, og panser pga steinsprut, dempere rundt om, fjærer bak(Alt gjort av en som har vært mekaniker i over 25år...), tatt vekk all rust som jeg har funnet, + sikkert glemt noe... Kjøper vel nye vinterdekk så fort jeg kommer ifra bergen neste uke. Kabler klart til baggasjerommet til en eventuell basser og forsterker... (Meste parten gjort i juni/juli i år)

Alt som jeg vet burde gjøres med bilen er: en foring i akslingen bak et eller annet sted(litt usikker hvor). og bytte de leddene fra girkulen og ned til girkassen(kjapt og billig). Og spyleveske motoren min sluttet å fungere sist uke, har ikke rukket å sjekke den siden jeg er i bergen, sikkert bare en sikring eller noe.

Men men, om du leter finner du sikkert et skrap av en E34 et par tusen billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...