crom Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hei.. Ene felgen min må ha kranglet litt med en fortauskant. Trenger derfor ett stykk ac schniztser felg av en eller annen sort. Hvis noen har en slik en liggende (17x8), eller kan hjelpe meg med å identifisere akkurat hvilken type det er hadde jeg blitt glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Er det kun den ytterste tynne kanten som er skadet? I tilfelle kan denne dreies litt for å fjerne skadene etter fortauskanten. Jeg gjorde akkurat denne jobben på noen slike felger i 16" Kan legge ut noen bilder før og etter i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Om det bare hadde vært så vel. Det har blitt en skikkelig bulk i den. Rister som en gal på rattet selv i lave hastigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Om det bare hadde vært så vel. Det har blitt en skikkelig bulk i den. Rister som en gal på rattet selv i lave hastigheter. Ok. Da er det nok mer enn litt dreiing som skal til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 jeg har en ac sntizler felg liggende, den er også kantkjørt, men er 100% bein, ingen kast eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Knall. Vært og skrevet ned hva som står på den, så jeg er sikker på at jeg får fatt i en som er lik. 8Jx17 h2 et35 3107a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har samme felger ligene,. bare i copi... Med helt nye dekk alldrig brukt.. ligger på jobb oss fattern (Dekkmann) 8 000kr er di dine... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 et35 ?? ups jeg har et 10... stikker litt utroforbi e36n min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 jeg trur jeg har et helt nytt sånn dekk liggendes... har ikke lyst på det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crom Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har samme felger ligene,. bare i copi... Med helt nye dekk alldrig brukt.. ligger på jobb oss fattern (Dekkmann) 8 000kr er di dine... Kjipt med 1 replica felg og 3 originale da jeg trur jeg har et helt nytt sånn dekk liggendes... har ikke lyst på det da? Gikk heldigvis bra med dekket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå