IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Noen som kan hjelpe meg å få lagt ut avatar? Tenkte å bruke dette bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Lage avatar? hva skal du lage ut av det bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hvorfor blir mine avatarer så utydelige? Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 ble denne like utydelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hvorfor får jeg bare beskjed om at avataren må være mindre en 10kB? nå prøver jeg å bruke det bildet som er forminsket og jeg får det bare ikke til Grrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Noen som kan forminske det til 10kB for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Oops. Den da. Sikkert like utydelig som Desloch sin, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 OT, men det var en meget pen E36 Coupe må jeg si..Tramont Staria-hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Oktober 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2005 OT, men det var en meget pen E36 Coupe må jeg si..Tramont Staria-hjul? Tramont Staria 8,5 og 10 x 17" m 215/40 og 245/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå