Holmen Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 hei Jeg hare en E30 2dørs, som jeg skal lakke mørkeblå, men er usikker på hvilken farge pga det er jo så mye bare innen blå, så hvis dere har noen blå bmw`er så hadde vært til stor hjelp om dere hadde lagt ut bilder av bilen og farge koden, så jeg har litt å gå utifra, er kjip å lakkere bilen og så er du ikke fornøyd etterpå liksom... Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520d Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Montrealblå http://img53.imageshack.us/my.php?image=bmw7wg.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 det var ein fin farge....men nokon som veit kva den heiter?...ellers så er trådstartar like langt. Montrealblå er for mørk spør du meg. VW har ein farge som heiter Fjordblå, denne har eg på ein Passat...vakker farge. skla prøve å fiske fram bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 none som vet farge koden til cab`en? Flere forslag tas i mot med takk:) Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Den blåfargen man fikk på de gamle Volvo V70R bilene... den er Über-rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Alpina blå er kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 takk for alle forslag, men er vansklig å få vite hvordan de ser ut bare v.h.a. lakk navnene, er det flere enn de to øverste som har bilder av en fet blåfarge og lakkkoden til den? Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Dakar gul (m3 farge ) se bilde av bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå