ChrZZ Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Snuset litt rundt på nettet, og fant et slikt E46-panser til E36. Litt bedre å kjøpe hele panseret enn bare grillen. --> http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=5712 Pris: 7990,- Noen som har sett en billigere pris enn dette? En kamerat av meg mente han hadde sett det, men husket ikke hvor. Er det også noe pes å bytte panseret? Jeg har fra før av panserløftere (montert på bilen før kjøp). Ser forøvrig også ut til at panseret går litt skrått over lyktene (mot fronten). Vil dette bli noe problem ved lukking osv av panser? Hmm.. (PS: jeg har søkt litt rundt i forumet her, og fant ikke umiddelbart noen poster som var relativt til det jeg spurte om. Så hvis noen har allikevel spurt om det, så er det bare å unnskylde ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 ...7.990,- er ikkje ein upris for eit heilt panser, men er ikkje heilt sikker på om det er ein god investering. Likar ikkje slike kvasimodellar (uten at du har bede om synspunkt på det ) Pytte panser er ein tomannsjobb, men ikkje noko pes! Dersom dette er eit panser som er beregna for E36, så må du rekne med at det fungerar med modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå