Bimmerlars Skrevet Oktober 8, 2005 Share Skrevet Oktober 8, 2005 Hallo ja! Skal lakkere bilen etterhvert, og da blir den rød. Men hvilke(n) rødfarge® er skikkelig røde? Har et bilde her for å vise dere hva jeg mener. Skal ha den skikkelig rød Skal lakkere den innvendig også tenkte jeg. Har dere noen lakkoder å komme med eller? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hellrot er skikkelig rød. Evt. Imolarot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Takker Noen som har noen bilder av disse fargene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 058 Hennarot 172 Karminrot 224 Winered 236 Misanored 252 Calypso Red pearl 259 Brokat Red pearl 274 Mugello red Orker ikke skriver fler....de står under "fargekoder" til venstre på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 058 Hennarot172 Karminrot 224 Winered 236 Misanored 252 Calypso Red pearl 259 Brokat Red pearl 274 Mugello red Orker ikke skriver fler....de står under "fargekoder" til venstre på siden... Takk Visste ikke det jeg. Det er orginale BMW farger? Hva ligger disse på i pris pr. liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Finn et verksted som blander lakk og hør om å få et tilbud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå