BimmerKing Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Noen som har hvite blinklys bak til E34? Evt facelift? Brukt? Evt org. sotede baklykter? vindusheiser bak(el.)? 15" org BMW LM-felger, gjerne uten dekk til E34?<-Kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2005 *BUMP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hei du! 2500kr uten dekk for disse.. Ring/sms 45 28 50 31 trondheim,frakt er ikke noe problem Har brukt de på min E34. Fine felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 Nei takk. Det blir nok altfor dyrt synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Jeg har jo noen E34 bbs felger jeg ikke trenger lenger... de skulle du fått billig om du ville ha de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet November 2, 2005 Forfatter Share Skrevet November 2, 2005 Jaja, da er vinterfelgene i hus, så da er det bare å legge om å vente på snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå