steffen_sandnes Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har lyst på ny grill til BMW`en altså da "facelift" grillen til e36, men greier ikke bestemme meg for om jeg vil ha den vanlige typen, chrome grillen eller den helt svarte hva syns dere ser best ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Den du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Den du har! liker du ikke facelift grillen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Er vel smak og behag hva man synes er fint. Har selv bytta til chrome grill på min E39 og synes det ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 ja jo sant at det er smak og behag, problemet er vel bare at jeg syns at de er like råe alle tre hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hehe. Da er det jo ikke så greit. Du får vurdere litt frem og tilbake da vet du, så kommer du nok frem til en grill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Den du har! liker du ikke facelift grillen? Misliker den ikke, er fin nok den, men syntes den gamle gir ett litt mer "hissig" preg over bilen, ergo; den er penest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 ja jeg gjør nok d:) hvor kjøpte du din grill? og hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg liker best den svarte, men det har kommet en i carbon look også, men den har jeg ikke sett "live" enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 ja jeg gjør nok d:) hvor kjøpte du din grill? og hvor mye betalte du? Jeg handlet fra Motor Technik/Schmiedmann jeg. Mener jeg ga rundt 700 kr for settet jeg. Men husker ikke helt eksakt. Bare å ta en tur innom nettbutikken deres så finner du pris til din bil. Pleier å være kjappe til å sende varene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 går nok ut i fra jeg kjøper den fra ebay... der får den jeg får 400;- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Det er jo også en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Kommer an på hvilken farge bilen din er....jeg vurderer å kjøpe svart grill til min, og den er hellrot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 bilen min er montralblue metallic.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ville hatt chrome da jeg... svart og mørkeblått går i ett... må ha kontraster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå