Pesos Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Sitter å funderer på å bygge ut anlegget litt. Tenkte jeg skulle begynne med å sette inn en aktiv sub. Skal skifte ut orginal høytalerene med tiden også, stappe inn noe digg:) Noen som har noen erfaring med slikt fra før? Har bygd endel anlegg tidligere, men har aldri vært borti aktive før. Stusser litt på om det blir for lite trøkk, ser for meg at 150W er rimelig lite. Regner med å kjøpe noe fra bilradiospesialisten. Blir noe i denne duren: Pioneer TS-WX206A JBL BTX-250 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg har en aktiv sub fra Sony! Fungerer godt den og tar liten plass... http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=209 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hmm... blir altså god funk? Gjort noe annet enn å stappe inn kassen der bak?? Har aldri hatt sony i bil før. Gådd i pioneer, infinity og rockford her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Nå har ikke jeg hørt noen av de andre aktive subbene som er nevnt her så det er mulig de kan være bedre. Har ikke gjort noe annet enn å plassere den i bagasjen nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 En sånn liten aktiv sub kan så klart ikke måle seg med en spesialbygd kasse men den duger da nok til at nummer skiltet vibererer i takt med bassen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 En sånn liten aktiv sub kan så klart ikke måle seg med en spesialbygd kasse men den duger da nok til at nummer skiltet vibererer i takt med bassen.. eg brukar ein aktiv 150W Pioneer i Cab'en...heilt greit, men ikkje slik at du må ha nyrebelte når du spelar (det er eg heller ikkje på jakt etter) Liten og "fin". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Ikke det jeg heller er på utkikk etter akkurat:) Har hatt endel groooove anlegg, veeeldig morro - men veldig dyrt! Tror jeg går for pioneer sin sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå