Desloch Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Da jeg skulle låse bilen i går, så jeg en liten "pinne" som stakk ut av låsen på førerdøra. Dårlig bilde, men hadde mobilen i hånda. Problemet er nå at det lille dekslet som vanligvis gjør at det ikke er åpent inn til låsen, står konstant åpent. Er ikke noe fjøring der? Regner med noe har kommet ut av hakk. Hvor mye må skiftes, hvis jeg kjøper denne delen ny? Må jeg bytte hele låsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 funker ikkje låsen i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Er det ikke sentral lås på den slik at du kan låse den fra høyre dør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Ta et lite tynt skrujern og vipp bort det runde lokket, men vær forsiktig så du ikke mister den lille splinten og fjæren som folder det lille lokket på plass, så ser du hvordan det skal være, det er enkelt. som du sier så har den sikkert bare gått ut av sporet og det er bare å klikke den på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Er det ikke sentral lås på den slik at du kan låse den fra høyre dør? uansett så bør låsesylindaren dekkast til.....men dersom det står noko inne i låset så virkar kanskje ikkje låset heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Er sentrallås, men låsen virker. Da skal jeg prøve å vippe vekk rundingen som dekker låsen. Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Vippet av rundingen, og da så jeg at fjøra hadde hoppet ut av hakk. Funker 100% nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå