///MoePower Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Har ombestemt meg.. skal ikke ha motor riktig enda.. Mulig jeg venter til jeg har bedre råd, så kjøper jeg meg en 750i motor i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Oktober 9, 2005 Share Skrevet Oktober 9, 2005 Jeg har ett prosjekt gående hjemme i garasjen, så jeg lurte på om ikkje noen skulle være intressert i å selge meg en 3,5 eller 4,5 liters motor eller annen motor over 3 liter til meg???Bilen jeg skal ha den i er en 7- serie fra 1979.. (E23) For bilder av bilen se brukergalleriet mitt! Må passe til E23`en min... kjøper evt. manuell girkasse også om det er mulig.. Noen som har noe slikt liggende å samle støv?? er også intressert i å kjøpe andre deler til E23, så hvis du har noen liggende så vær så snill si fra! 3.2 l motor? er fra en 732i gått ca 180000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Kunne vært av interesse ja.. hva skal du ha for den?? er det så at den yter 218hk eller er det 3,5 litringen til E23 som gjør det? I allefall så hørtes dette itressant ut! Har du girkasse manuell jeg kan få med? Ingen krise om du ikke har girkasse, fo jeg går da utifra at girkassa på 2,8 litern min passer rett over, og om den ikke gjør det så får jeg vel bare kjøpe meg ei girkasse også Fikk hurtig svar fra deg i allefall!! så det er jeg jo taknemlig for Skal tenke litt på den motorn der, den er jo litt mindre enn det jeg EGENTLIG er ute etter, men går den for en bilig penge tar jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Du må nok ha girkassen også, da følerene til motronicen står i kassen... Men ser du søker opptil 4.5 liters motorer, er det 4.4 literen (V8) du vil kjøpe da?? 6eren er jo bare levert opptil 3.8 liter lixom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det er nok det.. vil ha den som står i 745i fra 70-80 tallet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 er ikke det en 3,5liters turbomotor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Kunne vært av interesse ja.. hva skal du ha for den?? er det så at den yter 218hk eller er det 3,5 litringen til E23 som gjør det?I allefall så hørtes dette itressant ut! Har du girkasse manuell jeg kan få med? Ingen krise om du ikke har girkasse, fo jeg går da utifra at girkassa på 2,8 litern min passer rett over, og om den ikke gjør det så får jeg vel bare kjøpe meg ei girkasse også Fikk hurtig svar fra deg i allefall!! så det er jeg jo taknemlig for Skal tenke litt på den motorn der, den er jo litt mindre enn det jeg EGENTLIG er ute etter, men går den for en bilig penge tar jeg den står en 525 girkasse på. motoren står i e30 min og funker fint. 197hk og 280 Nm tror jeg er spec på den. Er egentlig ute etter å selge hele bilen men noen som vet sånn ca hva noe sånt er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 er ikke det en 3,5liters turbomotor da? 3.2 i den første 745en og 3.5 fra 84 modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Oktober 18, 2005 Share Skrevet Oktober 18, 2005 3.4 ja, ikke 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 3.4 ja, ikke 3.5 Jada.... Godtar den, hehe... Kommunikasjonsfeil inni hodet fører til slike skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå