Sverrre Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei har nettopp kjøpt min første BMW . En E30 316 med 1.8l Motor 1986 modell. men den mangler sikerhetsbelte i midten bak. Noen som vet om det egentlig skal være det? eller om det mangler orginalt? på forhånd takk Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Hei har nettopp kjøpt min første BMW . En E30 316 med 1.8l Motor 1986 modell. men den mangler sikerhetsbelte i midten bak. Noen som vet om det egentlig skal være det? eller om det mangler orginalt?på forhånd takk Sverre har du sett under setet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det skal være sikkerthetssele der, ellers ville vel ikke bilen vært godkjent for 5pers...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 takk for fine svar. trudde kansje at det ikke var levert fra fabrik å at da man slapp å etter montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 I min 316 -86 modell er det standard sikkerhetsbelte i midten bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Desember 10, 2005 Share Skrevet Desember 10, 2005 i min e30 325i er d faktisk ikke belte i mitten men den er regga for 4:P er 2x2 seter:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå