Kristensen Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg har fått et lite hull i setet mitt,er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe tøffe setetrekk til min 318 E36 92 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Det er bare å lete litt det, finnes mye tøft, men også endel harry Alle fra Biltema og Bilexta til dyrere stylingsjapper selger sånt. Jeg for min del har kjøpt mitt trekk i Danmark, kan sikkert fixe bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tumaz Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Du kan kjøpe av meg har ett sett liggende. begge seter foran og bak + nakkestøtter i svart leather look, skreddersydd. du ser at det ikke er ekte skinn hvis du ser nøye etter, men det ser også faktisk greit ut! har vært brukt 1 dag, men må selge pga bøter og slikt. ordinærpris er 5000,-. du får den for 2000,-. kjøpt av HTS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå