Runar-CSi Skrevet Oktober 10, 2005 Skrevet Oktober 10, 2005 Har fortsatt denne til salgs om noen skulle være intr. i den. Pris=bud
Kjell Arne Skrevet Oktober 14, 2005 Skrevet Oktober 14, 2005 kunne godt tenkt meg den ja! Hva skal du eventuellt ha for den? og hvor stor er den ( tommer).
Runar-CSi Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2005 Kunne tenkt meg noen lapper for den ja, var jo en kostbar sykkel for endel år siden, men det beste er vel å komme med et bud (ikke skambud) så har jeg noe å tenke på... Desverre så veit jeg ikke størrelsen på ramma for den lappen som det har stått på er desverre vaska bort... Men det er vel ikke umulig å finne ut hvor høy den er ... Uansett så er sykkelen HELRÅ og meget lite brukt...
Stig Skrevet Oktober 14, 2005 Skrevet Oktober 14, 2005 Mål fra senter på kranken og opp til der hvor setepinnen begynner... da får du rammestørrelsen
Runar-CSi Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2005 Kan det stemme at den er 38" da? eller har jeg målt feil....
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 14, 2005 Skrevet Oktober 14, 2005 Da tror jeg du har målt kraftig feil! Det blir nesten 1 meter det! Mål fra senter av kranken (altså i senter av tannhjul foran) og opp til der setepinnen begynner (altså den svarte stramminga til setepinnen øverst på den gule ramma)
Runar-CSi Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2005 19" er den såklart så tidlig på morran....(var omregninga fra cm-tommer som svikta)hehe.. og nå er det på tide og legge seg...
Runar-CSi Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Skrevet Desember 10, 2005 Noen som har peiling og kan vite hva denne er verdt kansje???
Stig Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 hm... Det er jo en frykelig okei sykkel... men hvordan er standen på den? Kan alltids ta en tlf til importøren av Trek i morgen og høre hva de mener? Men hva ønsker du for den da?
stiifen Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 utsyr på den? gir, bremser osv! er jo ikke til å anbefale å bruke en slik sykkel på landeveien på grunn av heldempinga, mister MYE tråkk-effekt..men i down-hill kjøring derimot ..da er de konge..samt vis man liker å trikse litt
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 utsyr på den? gir, bremser osv!er jo ikke til å anbefale å bruke en slik sykkel på landeveien på grunn av heldempinga, mister MYE tråkk-effekt..men i down-hill kjøring derimot ..da er de konge..samt vis man liker å trikse litt ...trur det går å låse bakdempar!
ovex Skrevet Desember 11, 2005 Skrevet Desember 11, 2005 Kosta 1200$ i 1998 veg 12,4 kg og er stort sett utstyrt med Shimano Deore LX. Ramma er av karbon.
Runar-CSi Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Skrevet Desember 11, 2005 hm... Det er jo en frykelig okei sykkel... men hvordan er standen på den? Hel OK sykkel til husmorbruk ja.. Sånn generelt er den i meget bra stand... ikke utslitt på noen måte.. hadde vært artig om det var kilometeteller på den som på biler... den har ikke rullet mange mil...
Runar-CSi Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 Finnes det noen der ute som er intr. i å gi et par tusenlapper for denne?? Vil tru at det er mye sykkel for penga....
Twin Turbo Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Finnes det noen der ute som er intr. i å gi et par tusenlapper for denne?? Vil tru at det er mye sykkel for penga.... gir d 1000 spenn idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå