C_West Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Dette er noe av det råeste jeg har sett av E30. For en gjennomført bil på alle om områder. NYT: http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatf ... chenrakete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 det der så Vanvittig strøkent ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 den der var ultimate Clean ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Fytti katta! Det der var heftig Ikke så fan av interiøret, men for all del, UTROLIG gjennomført Elsker å se nye E30'r Er sjeldent om dagen, har sett det som er å se, nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Syns faktisk interiøret og motorrommet var det beste med bilen. Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Nydelig bil, men jeg synes de kunne spart seg for de M3 rillene på forskjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 WOW. Denne så jo nesten fabrikkny ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Noen som vet hva felgene heter? Synes motorrommet er rimelig rått jeg. Ville ikke hatt jobben og skulle polere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 WRD Mesh... Står der og forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Noen som vet hva felgene heter?Synes motorrommet er rimelig rått jeg. Ville ikke hatt jobben og skulle polere det. Det er WRS Mesh felger. Bilen var feit den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ja fikk lyst på e30 når jeg så den der ja... Men er vel ikke hver dag man finner ett så vanvittig fint eksemplar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 En veldig veldig pen E30 Interiøret hadde kledd resten av bilen hvis det hadde vært svart, det er vel det eneste han kunne gjordt annerledes i mine øyne. Motorrommet var til å få frysninger av En sinnsykt gjennomført E30, men den slår ikke understellet og motorromet til Helge Vik..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Her er det også en spesiell E30. I hvertfall i Norge! Meget pen bil synes jeg. www.finn.no/finn/car/object/?finnkode=6199449 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Strøken rå bil, men 1 feil: fargen på interiør. Eg ville hatt svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå