///MoePower Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Gå inn i galleriet mitt på med denne linken: http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Der inne har jeg 3 album med en del bilder! Håper det vil være intressant å se på bildene/lese teksten jeg har skrevet til hvert bilde Si gjerne hva dere syns om diverse kjøretøy Og ja! Jeg VET at granadaen er STYGG og at Daihatsuen kan være nokså harry, men de står for det meste å samler støv for tiden.. Men syklene er i bruk og bmw`en er under restaurering.. (vil komme flere restaureringsbildet etterhvert) Mvh: Bmw_728i \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Mye gammelt iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Har lagt inn 5-6 nye bilder nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Går Charaden fælt eller ? 3 syl? er det ikke? Moren til en kompis har en sånn, husker ikke hvor mye Nm den hadde, var ikke mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ja den e nok ikkje så kraftig.. Den er jo en 3-sylindra 55hk`s motor fra 1986... Bilen e ikkje så ekstremt treg egentlig, for bilen veier jo bare 600kg + fører da. Har modifisert litt på det orginale eksosanlegget, så på tomgang hører man ikke motoren på 5 meters avstand nesten, og når man tyner den til 5-6 tusen omdreininger før man girer så får man faktisk et lite plutselig brøl som varer i 3 sekunder før man girer Foresten så er 5-6 tusen omdreininger noe av det meste den motoren der klarer før den kolapser, så det er da max-turtall jeg tør bruke for ikke å ødelagge den! haha! Skal bytte ut motoren med en 1000ccm 4 takts 4-sylindra motorsykkelmotor på 160hk som skal dreves ned for maksimal kraft når den brukes til terrengkjøring, for jeg trenger jo ikke så sykt fart i skauen da... Men det er vel ikke noen fartsbil i utgangspunktet, tror toppfarten orginalt er på ynkelige 140km/t, med ekstremt dårlig trekkraft og sykt mye turtall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39 Touring Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 stygge biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hehe! Ikke alle har smaken for samme baken som det heter.. Er forsten kommet noen flere bilder i albumet: "Diverse Bilbilder..." nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 14, 2005 Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det ser ut som du her MYE å gjøre fremmover hehe Men jeg gleder meg til å se resultatet Legg flere bilder etter vert som du jobber, jeg syns dette er morsomt å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hehe, blir nok MASSE arbeid på meg fremover ja! Ser du holder til i tromsø du som jeg, så kanskje du har sett 7-serien min på veiene en gang tidligere mens det enda var skilt på den? Skal nok legge ut masse bilder etterhvert, men har bare ikke vært så mye i garagen i det siste, så det har heller ikke blitt så mye skruing.. Men regner med at jeg til helga vil komme i gang med videre karosseriarbeid, skal reparere ett lite hull foran vanstre bakhjul og så skal jeg bytte ut en platebit nederst på bilen hel bake på bøyre side, for der er det så mye rust at det ikke ville være værdt å reparere! Men bilen vil nok bli pen den etterhvert som tiden går Håper jo på å ha kommet så langt til sommern at jeg kanskje kan lakkere den da, i det minste invendig og i motorommet samt bagasjerommet, er enda en god del rust å ta utvendig desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå