Gunnar Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Enderør er kanskje jalla, men det ser vitterlig bedre ut enn original upolert endestuss, så who cares.. Er ute etter noe tilsvarende som dette: ... som passer på 57mm enderør, til en rimelig penge. Biltema sine har ikke store nok innløp. BilXtra har noen, men de rimelige er for små. Fant to i katalogen som det ikke er oppgitt innløp på, men de koster uansett opp mot 1000 spenn, noe jeg synes er drøyt for de få cmene med rør. Noen som vet om noen slike til en rimelig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Vet de har slike på Torshov Bilrekvisita AS , men vet ikke hva prisen er på den da. Men er vel ikke all verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 10, 2005 Share Skrevet Oktober 10, 2005 Du som nettopp var i Tyskland, hvorfor snopet du ikke slike ting der...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Vet de har slike på Torshov Bilrekvisita AS , men vet ikke hva prisen er på den da. Men er vel ikke all verden.. Har sjekket katalogen dems, men fant kun enkle enderør der.. Du som nettopp var i Tyskland, hvorfor snopet du ikke slike ting der...? Var ikke innom en eneste bilsjappe i Tyskland, så det ble lite shopping til bilen. Så ingen bilsjapper rundt i Hamburg, og var nesten ikke verdt å leite opp noen sjappe for et enderør heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Du får ikke kjøpt en slik overgang da? En som går fra stor diameter til liten? Kanskje du finner noen eksoshaler som passer lettere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 hvis du har en vinkel sliper og tilgang på sveise utstyr er det jo ganske enkelt å lage. du kjøper bare ett krom rør til en hundrings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Vet de har slike på Torshov Bilrekvisita AS , men vet ikke hva prisen er på den da. Men er vel ikke all verden.. Har sjekket katalogen dems, men fant kun enkle enderør der.. Vet de har der.. Har sett på selv.. Du får stikke dit en tur. Skal vel bortover til Gjøvik før helga så kan jo sjekke på prisen der for deg, om jeg husker det.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bmw selger også slike men jeg vet ikke dimensjon på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hva med Svendsen Eksos? Jeg kjøpte en enkel oval stuss og sveiset på, og mener også at de hadde dobble. Jeg betalte 500 kr for den ovale + arbeid mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Mekonomen har en del slike..hvis du har ei sjappe i nærheten..? Mulig de var i samme prisklasse som Bilextra sine da..husker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Takk for tips hele gjengen. Får se litt rundt. Har oval tut liggende, men er mer glad i to relativt små fine rette rør ved siden av hverandre enn stor oval som står på det gamle anlegget. Finner vel en ordnings på det. Du får ikke kjøpt en slik overgang da? En som går fra stor diameter til liten? Kanskje du finner noen eksoshaler som passer lettere da? Jo, men da blir det jo masse motstand og tilbakeslag helt bak i eksosen. Kan ikke helt tro at det kan være bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Fikk sjekket på Torshov i dag. De hadde ingen av de jeg mente inne så var eneste en Momo til 1500,- altså alt for dyrt... En enkel kostet 350,- (3") Jeg laget en slik Y på min gamle 528, funket fint det. Men blir jo 700 for det også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Takker for hjelpen mAZE! Mulig jeg er kjip, men jeg synes ærlig talt at en tusenlapp for de to rørene er drøyt. Det er 15% av måneds-"lønna" mi. Heia Lånekassen.. Ser forøvrig at Momo-endestussene ligger på 6-700,- i USA, om noen andre skulle ha lyst på slikt. Er nok noen hundrelapper å spare derfra. Vet ikke helt om jeg syntes noe særlig om de, så jeg tror jeg leter videre. Har funnet en fin en, med 2 x 76mm utløp, men er usikker på om det er litt for stort. Vil ha det _veldig_ moderat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 12, 2005 Share Skrevet Oktober 12, 2005 Turbin-spinnersen er vel ikke synonymt med "_veldig_ moderat"....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Riktig Erik! Vil ha to rette runde fine uten noe dilldall. Her er det noen bra Mærsje-greier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå