HenrikE30+ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 På prosjektbilen trenger jeg å lage noen lufteriller på midten av panseret. Dette er en rent funksjonsmessig modifisering, men det skal jo se pent ut likevel. Modifiseringen skal gjøre to ting. Sørge for å holde midten av motoren kjøligere under hard kjøring (V12ere utvikler mye varme, spesielt på midtdelen og det er dessverre også der dyser, elektronikk, galleri osv er lokalisert). I tillegg til dette vil jeg også bruke lufterillene til å bidra til bedre marktrykk foran - altså motvirke såkalt "negative lift". Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike riller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Unnskyld at jeg sier det Henrik, men de avbildede rillene der minner meg fælt på luftutslippet fra kjøkkenvifta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jammen Espen!!! Du må komme med delenummeret da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jammen Espen!!!Du må komme med delenummeret da vettu Jeg kan jo alltids ta med kameraet hjem og ta bilde da.. Kanskje det står produsentens navn på "grillen" også.. Nei, tror nok ikke du vil ha den der på panseret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Jammen Espen!!!Du må komme med delenummeret da vettu Jeg kan jo alltids ta med kameraet hjem og ta bilde da.. Kanskje det står produsentens navn på "grillen" også.. Nei, tror nok ikke du vil ha den der på panseret ditt Hehehe! Det vil ihvertfall ikke være noe man snakker høyt om. Heller det at det er originale begrensed produserte griller fra BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Du finner utrolig mange forskjellige varianter hvis du begynner og kikke litt rundt i nettbutikker som selger styling Henrik...www.modifisert.net er en fin fin side med utrolig mange linker til butikker rundtom i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå