Gaute Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 På lørdag er det på tide å ta høstpussen. Vi samles hos Bilpleiespesialisten i Stavanger klokken 09.00 Bindende påmelding til Stig Johansson på tlf. 91163527 Pris kr.250,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hrm. Da er jeg til og med hjemmehjemme, men vet ikke om flyselskapet lar meg ta med flyet på høstpuss, for bilen blir stående her, så jeg får vel ta høstpussen i gården.. den trengst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 På jobb desverre. Blir det kun den ene dagen, eller blir det en dag til, slik som vårpussen var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hvor i Stavanger er Bilpleiespesialisten og hvor lenge holder dere på? Mulig jeg er i området på Lørdag så da kunne jeg tatt en titt innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hillevågsveien, vis a vis patrioten bistro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Oktober 11, 2005 Share Skrevet Oktober 11, 2005 Bare å betale 250 så "shiner" di bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Hvor i Stavanger er Bilpleiespesialisten og hvor lenge holder dere på?Mulig jeg er i området på Lørdag så da kunne jeg tatt en titt innom. Vi pleier å holde på til ca 14-15.På jobb desverre. Blir det kun den ene dagen, eller blir det en dag til, slik som vårpussen var?Høstpussen er dessverre bare denne ene lørdagen. Kun vårpussen som er i en to-gang.Bare å betale 250 så "shiner" di bilen? Bare å betale 250,- så shiner du bilen din Men det er jo masse proffe bilpleiemidler der, bilen blir vasket, og så får du så mange gode råd du klarer å ta inn over deg. Jeg har vært på tre slike pussetreff der, og har fremdeles en hel del å lære. Så er det jo en glimrende mulighet til å få gjort noe skikkelig sosialt sammen med andre BMW-entusiaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå